مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:252023-01-11سياسي

رسانه ها 3 جهاد تبیین، خدمت رسانی و امیدآفرینی را دنبال کنند


معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، از رسانه ها خواست جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و جهاد امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند و گفت: کسی که عملیات روانی دشمن را نمی شناسد، - ایسنا/گیلان معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، از رسانه ها خواست جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و جهاد امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند و گفت: کسی که عملیات روانی دشمن را نمی شناسد، به عرصه عملیات روانی ورود نکند.

سردار حسین معروفی امروز، 21 دی ماه در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه هر قوم و طایقه و امت و ملت را با عقبه آن می شناسیم، اظهار کرد: عقبه ارزشمند استان گیلان هشت هزار شهید والامقام است که نشان دهنده یک عقبه مومنانه و انقلابی و جهادی و سلحشورانه است.

وی در ادامه به ضرورت و اهمیت رسانه در شرایط جنگ ترکیبی و شناختی اشاره کرد و افزود: امروزه اهمیت رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب و مجازی بر کسی پوشیده نیست و لذا باید یک جبهه و قرارگاه رسانه ای را تشکیل دهیم تا مرجعیت رسانه ای داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن می خواهد مرجعیت رسانه ای نظام را بزند، اضافه کرد: وظیفه رسانه فقط اطلاع رسانی نیست و رسانه ها در حقیقت وظیفه جهت دهی دارند، یعنی می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها 3 جهاد تبیین، خدمت رسانی و امیدآفرینی را دنبال کنند

رسانه ها 3 جهاد تبیین، خدمت رسانی و امیدآفرینی را دنبال کنند